Ibland är det kasst att vara jag.

Nu har det som inte fick hända hänt! Min kamera har blivit stulen.
Är förstås ASFÖRBANNAD över detta. Den blev stulen på fredagskvällen när vi var på en konsert i Limbe.
Är inte så glad på mig för detta. Att jag var så dum i huvudet att jag tog med mig kameran!
Sån' här skit händer bara mig X(
Sedan när jag skulle tvätta igår så halkade jag så ren tvätt blev smutsig och otursförföljda Susanna skrubbade armar såsom knän. Jag ger upp, jag säger upp mig från att vara jag.

Laura försökte pigga upp mig med filmen Prinsessan & Grodan och det fick mig att tänka på annat. Hade inte sett filmen innan men har velat se den. Äntligen en tecknad film från Disney igen!  Som en sann Disney-fan harjag längtat efter detta ;)

Idag är det söndag, planen är att göra ingenting eftersom om jag gör något storslaget så kommer det bara sluta med pannkaka alltihop. Litar inte riktigt på mig själv för att ha otur verkar vara min bästa vän denna helg.

Som plåster på såren så drar vi till Lake Malawi på onsdag. L.Ä.N.G.T.A.R !

Kommentarer
Postat av: Elin B

Oj, vad synd på kameran! :(

Hoppas tjuven också halkar när han/hon tvättar så att tvätten blir smutsig!! (Det vore bara rätt åt skurken!)

Finns det nån slags försäkring som täcker stölden?



Vadå Oturssussi?? Snarare Supersussi! :D Även den bästa kan halka! :D



Var filmen bra? Jag väntar bara på att Lina ska komma på besök igen så att jag har en orsak till att ha disneyfilmsmaraton! :) Jag kanske ska lägga Prinsessan och Grodan på listan!?



Ha det bra och ta det lugnt i dag, se en disneyfilm till! :) Vad kan man göra vid Lake Malawi?



Kraaam

2010-10-10 @ 16:16:58
Postat av: stig strömbergsson, skolpräst

Hej Susanna!!

Jag vill bara meddela deig att jag på min egen blogg har lagt in en länk till din. Givetvis tar jag bort den om du så önskar men jag har skrivit om den, dig och varför i nedanstående inlägg. Hör av dig om du inte gillar mitt "tilltag".

http://stigstrombergsson.blogg.se/2010/october/lunk-link-lank-och.html

2010-10-11 @ 21:57:51
URL: http://stigstrombergsson.blogg.se/
Postat av: Johanna Levander

Jag håller med Elin, SUPERSUSSIE ! ;)

2010-10-12 @ 11:13:02
URL: http://johannalevander.blogg.se/
Postat av: Susanna

Elin & Johanna: Så fiina ni är tjejer! Ni vet hur ni ska pigga upp mig :D Ja Elin, filmen är ett måste att se!

Stigge: Givetvis går det bra att du har länkat till min blogg :)

2010-10-12 @ 21:19:41
URL: http://susannagoesmalawi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0